FAQ

CookiesAccept

pliki cookies

Nasza strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Polityka prywatności…

Rozumiem

1. Co to jest eHurtownia ?

EHurtownia jest rozwiązaniem, które funkcjonuje na rynku od 15 lat. Cieszy się ogromnym uznaniem wśród odbiorców (sieci, sklepy), ułatwiając im codzienną pracę związaną ze składaniem zamówień i obsługą dokumentów. Na sukces aplikacji składa się między innymi ogromna liczba funkcjonalności, integracja z różnymi systemami odbiorców oraz łatwość obsługi. Czynniki te skutkują tym, że eHurtownia jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych platform B2B na rynku FMCG uproszczając procesy wymiany dokumentów na linii dystrybutor-odbiorca.

2. Jakie są podstawowe funkcjonalności ?

Zakupy - Prezentacja towarów z cennika (z wszystkimi rabatami)
w postaci tabelarycznej z możliwościami filtrowania, sortowania, przestawiania kolumn, szczegółowy opis, zdjęcia. Oznaczenie produktów promocyjnych. Możliwość zamawiania, podsumowanie koszyka.
Płatności – lista nierozliczonych płatności (FV, korekty) wraz z ich poziomem spłaty (także częściowe).
Promocje – prezentacja aktualnych promocji, czas trwania, typ promocji, zakupy wprost z podstrony promocji.
Deal’e – specjalna promocja dostawcy kierowana do klienta, która wymaga deklaracji (zapisu ilości) po stronie odbiorcy.
Ustalanie parametrów dla zamówienia - data dostawy (matryce dostaw), transport, sposób płatności, komentarz, podsumowanie netto, brutto. Podział zamówienia na kilka zamówień w zależności od asortymentu (np. nabiał, suchy).
Limity kredytowe – prezentacja obecnego limitu kredytowego odbiorcy wraz z poziomem jego wykorzystania.
Historia Zamówień - Prezentacja wszystkich zamówień (własne, PH Dostawcy, PH Producenta, sieciowe) wysłane na odbiorcę. Możliwość filtrowania za pomocą dostępnych parametrów. Przepisywanie zamówienia do koszyka. Eksportowanie zamówienia do pliku lub drukowanie.
Treści marketingowe – prezentacja i zarządzanie gazetkami oraz banerami.
Tłumacz indeksów - pozwala na stworzenie słownika kartotek towarowych pomiędzy odbiorcą i Dystrybutorem.
Etykiety - funkcjonalność pozwalająca na wydrukowanie „fiszek na półkę” sklepową.
Reklamacje
Obsługa czytnika kodów kreskowych (Aplikacja Desktop) - Skanowany kod kreskowy wstawiany jest w odpowiednie pole w celu wyszukiwania towarów w ofercie lub w funkcji "szybkie zakupy”.

3. W jakim trybie działa eHurtownia (offline/online) ?

Praca online:
Dostęp do aplikacji ma każdy autoryzowany Klient posiadający komputer
z dostępem do Internetu. Wystarczy zalogować się na stronę internetową, by widzieć aktualną ofertę handlową i składać zamówienia 24 h na dobę, 365 dni w roku.
Dzięki zastosowaniu specjalnego systemu kont, nasz Klient (odbiorca) posiada możliwość składania zamówień dla kilku swoich sklepów posiadając tylko jednego użytkownika. Pracując online nasz odbiorca zawsze działa na aktualnej ofercie.
Aplikacja desktop:
Dla użytkowników którzy wolą pracować bez konieczności ciągłego połączenia
z Internetem udostępniamy Aplikację Desktop. Instalowaną na komputerze Klienta (odbiorcy). Program umożliwia pobieranie aktualnych cenników i informacji (synchronizacja) kompletowanie koszyka i wysyłanie zamówień, posiada także unikatowe funkcje, które pomagają usprawnić proces składania zamówień przez kontrahentów. Aplikacja Desktop może być używana przez każdego odbiorcę, nie generując
przy tym kosztów.

4. Czy system jest kompatybilny z innymi rozwiązaniami oferowanymi na rynku ?

Kompatybilność z większością dostępnych na rynku programów magazynowo-sprzedażowych – eksport oferty, import zamówień, eksport faktur. Obecnie eHurtownia obsługuje liczne programy , w tym: CDN Optima, KC Firma , PC Market, eXpedient, WF-MAG, Magnat, Merlin, Procomp.

5. Jak jest zabezpieczony dostęp do aplikacji przed zagrożeniami zewnętrznymi ?

Komunikacja elektroniczna z eHurtownią za pomocą Internetu, została zabezpieczona poprzez zastosowanie protokołu https, wykorzystującego transmisje szyfrowane
są 128 bitowym protokołem SSL. Wiarygodność witryny potwierdza kryptograficzny certyfikat wystawiony przez Thawte®.
Automatyczna wymiana komunikatów z partnerami biznesowymi, za pośrednictwem platformy eHurtownia prowadzona jest tylko poprzez zabezpieczone kanały komunikacyjne jak AS2, X400, SOAP czy VPN.

 

Infinite Sp. z o.o.

Centrala firmy: 

ul. Projektowa 1

20-209 Lublin
tel: 81 745 17 50

Biuro Handlowe:

ul. Trębacka 4
00-074 Warszawa

e-mail: info@infinite.pl

   
  KRS: 0000016222 NIP: 946-18-94-773 REGON: 430801543 
Wysokość kapitału zakładowego Spółki: 8 341 500 zł 
Wysokość kapitału wpłaconego Spółki: 8 341 500 zł
 

Zaloguj