Elektroniczna platforma wymiany dokumentów i transakcji między firmami

Infinite EDI

Elektroniczna komunikacja w łańcuchu dostaw
Jeden z liderów komunikacji
EDI w Polsce

    Rozpocznij elektroniczną wymianę danych

    Wypełnij formularz i zaczekaj na kontakt naszego specjalisty.

    Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
    Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.

    Elektroniczna wymiana danych

    Czym jest Infinite EDI?

    Przyszłość biznesu to automatyzacja i cyfryzacja procesów. Takie rozwiązanie, sprawdzone przez tysiące naszych klientów oferuje system Infinite EDI. Elektroniczna wymiana danych (EDI) to system umożliwiający firmom wymianę dokumentów biznesowych przesyłanych w standardowym formacie. Umożliwia kupującym i dostawcom szybką oraz bezpieczną wymianę komunikatów za pośrednictwem dedykowanej platformy. Pozwala na zastąpienie standardowej komunikacji papierowej elektroniczną. Łączy partnerów w ramach łańcucha dostaw na całym świecie.

    Elektroniczna wymiana dokumentów EDI sprawia, że prowadzenie współpracy i wymiany handlowej z klientami i dostawcami staje się efektywniejsze. Masz pod kontrolą w postaci cyfrowej procesy zakupu i sprzedaży. Jest to doskonała alternatywa dla papieru, który generuje koszty i angażuje wielu pracowników.

    Nasi klienci

    Każdego dnia 10000 naszych klientów na całym świecie
    korzysta z elektronicznej wymiany danych

    poznaj infinite edi

    Więcej informacji o produkcie Infinite EDI znajdziesz w naszym folderze do pobrania

    CO FIRMA ZYSKA DZIĘKI EDI?

    Plusy systemu

    • Bogate funkcjonalności
    • Synchronizacja danych z partnerami biznesowymi
    • Zgodność ze standardami
    • Zarządzasz przepływem dokumentów
    • Szybsze przetwarzanie dokumentów
    • Service desk
    • Czytelny interfejs
    • Zmniejszenie kosztów obsługi
    • Skrócenie spływu należności
    • Redukcja kosztów archiwizacji
    • Ograniczenie zależności od usług pocztowych
    • Redukcja błędów
    • Łączysz wszystkich partnerów
    • Realizujesz zamówienia
    • Zarządzasz przepływem dokumentów w firmie
    • Ciągły i szybki dostęp do dokumentu
    • Skrócenie spływu należności
    Poznaj funkcjonalności

    Funkcjonalności platformy

    • Obsługa różnych formatów plików
    • Podgląd do historii operacji na dokumencie
    • Możliwość archiwizacji dokumentów zgodnie z polskim prawem
    • Możliwość wyszukiwania dokumentów
    • Dostęp do historii przetwarzania dokumentów
    • Integracja z dowolnym system ERP
    • Obsługa różnych protokołów komunikacyjnych
    • Możliwość śledzenia statusów dokumentów
    • Raportowanie statusów
      (o błędach i poprawności) w przesłanych dokumentach
    • Obsługa różnych protokołów komunikacyjnych np.: AS2, SFTP, FTP/VPN
    • Możliwość uzyskania potwierdzania odbioru dokumentów
    • Możliwość udostępniania dokumentów organom podatkowym
    Rodzaje systemów

    Web EDInet

    Rozwiązanie Web EDInet jest konkurencyjnym, a zarazem tanim sposobem umożliwiającym małym i średnim przedsiębiorstwom wymianę dokumentów elektronicznych ze swoimi partnerami biznesowymi. Zastosowanie, w pełni kompatybilnego z zaawansowanymi systemami partnerów, rozwiązania Web EDInet umożliwia tworzenie dokumentów (wz, faktury, korekty, potwierdzenia) z wykorzystaniem formularza dostępnego na stronie WWW. Nie ma potrzeby instalacji żadnego oprogramowania, zestawiania kanałów komunikacyjnych czy dodatkowego mapowania formatów.

    W ramach rozwiązania Infinite Web EDInet dostępne są następujące funkcjonalności:

    • Wydruk i historia dokumentów
    • Odbiór dokumentów
    • Śledzenie statusów dokumentów
    • Tworzenie dokumentów on-line (zamówienia, wz, faktury, faktury korekty, potwierdzenia i inne)
    • Sprawdzanie stanów magazynowych
    • Tłumacz indeksów (dodatkowe powiązania kodów nadawcy z kodami odbiorcy)
    • Powiadomienia e-mail o nowych komunikatach lub zmianie ich statusu
    Rodzaje systemów

    EDInet Communicator

    EDInet Communicator to kompleksowe narzędzie klasy B2B oparte o technologię EDI (Electronic Data Interchange). Automatyczna komunikacja zapewniająca łatwą integrację z wewnętrznymi systemami firmy (np. ERP, WMS) za pośrednictwem różnych protokołów komunikacyjnych.

    Dzięki rozwiązaniom EDInet Communicator możliwe jest między innymi:

    • Szybsze przetwarzanie dokumentów
    • Redukcja błędów związana z manualnym wprowadzaniem danych
    • Redukcja kosztów przechowywania dokumentów
    • Ciągły dostęp do dokumentu
    • Ograniczenie zależności od usług pocztowych
    • Zgodność z systemami EDI partnerów handlowych

    OKIEM SPECJALISTY

    Infinite EDI jako Platforma do komunikacji elektronicznej w łańcuchu dostaw to kompleksowe podejście do wszystkich procesów w łańcuchu dostaw oraz sprzedaży wielokanałowej. Znacznie ułatwia współpracę, gdy na co dzień mamy do czynienia z setkami czy nawet tysiącami partnerów biznesowych.
    Adam Świerszcz, Business Development Manager

    Kompleksowe wsparcie techniczne dla klientów

    System wsparcia service desk

    Wybierając platformę Infinite EDI otrzymujesz kompleksowy system wsparcia service desk. Do Twojej dyspozycji oddajemy najlepszych specjalistów. Oferujemy możliwość rozwoju Twojego systemu jak również bieżącą pomoc w kwestiach technicznych. Infinite EDI Service Desk to automatyczna obsługa zgłoszeń, raportowanie problemów, pomoc przy podłączaniu nowych partnerów i dodatków, porady w zakresie wysyłania dokumentów elektronicznych.

    DLACZEGO WARTO WYBRAĆ INFINITE EDI

    Infinite EDI w liczbach

    70%

    Zmniejszenie ilości pracy administracyjnej

    50%

    Zmniejszenie
    zużycia papieru

    80%

    Obniżenie kosztów operacyjnych

    75%

    Poprawienie relacji biznesowych z partnerami

    Liczby

    Infinite EDI to wsparcie
    dla łańcucha dostaw
    dla każdej branży

    UŻYTKOWNICY INFINITE EDI

    Ponad 500 globalnych firm
    i sieci handlowych korzysta z Infinite EDI

    algida-logo
    150px-Lidl-Logo
    unilever2
    Coca-Cola_logo
    redbull3
    1200px-Play_logo.svg
    credit agricole

    OKIEM SPECJALISTY

    Platforma EDI umożliwia wysyłanie i odbieranie dziesiątek tysięcy typów wiadomości, wielu formatach. Można z powodzeniem dokonać integracji z innymi firmowymi systemami, typu: ERP, TMS, WMS, ecommerce lub po prostu korzystać z wersji webowej. Narzędzie to bez wątpienia jest przez wielu użytkowników uznawane za efektywne i stosunkowo niedrogie.
    Jakub Kłębokowski, Business Development Manager

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak rozpocząć wymianę dokumentów elektronicznych EDI?

    Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy zweryfikują Twoje potrzeby i możliwość oraz wskażą dalsze korki.

    Jak długo trwa wdrożenie EDI w mojej firmie?

    Od 2 h do 2-3 tygodni. Komunikacja EDI polega na synchronizacji danych systemów dwóch kontrahentów. Proces uruchamiania komunikacji w niektórych przypadkach będzie bardzo krótki, w innych może trwać do kilku tygodni.

    Czy zostanę przeszkolony z użytkowania Infinite EDI?

    Zapewniamy telefoniczne szkolenie z obsługi platformy WWW EDInet. W razie pytań dotyczących naszych usług, mogą Państwo kontaktować się z naszym HelpDesk.

    Czy Infinite zapewnia samouczek lub video tutoriale?

    Tak zapewniamy komplet materiałów

    W jaki sposób oszczędzam dzięki Infinite EDI?

    Koszt usługi komunikacji EDI jest zdecydowanie niższy od tradycyjnych usług pocztowych. Najważniejsza jednak jest oszczędność czasu pracowników oraz redukcja liczby błędów.

    Czy platforma Infinite EDI jest bezpieczna?

    Tak platforma EDI jest bezpieczna

    Co różni rozwiązanie EDI od konkurencji?

    Komunikacja EDI jest podstawową usługą świadczoną przez Infinite. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi. Charakteryzujemy się elastycznym podejściem do wymagań naszych kontrahentów. To my dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, a nie narzucamy gotowe wzorce, które często są sprzeczne z oczekiwaniami kontrahentów.

    Czy dzięki systemowi EDI można zrezygnować z faktur papierowych?

    Tak, prawidłowo wdrożony system EDI pozwala zrezygnować z wystawiania faktur papierowych nawet w sytuacji, gdy odbiorca nie przechowuje faktur w formie elektronicznej. W takim przypadku możliwe jest np. wystawienie faktury na portalu, z którego odbiorca może po zalogowaniu pobrać dokument, przesłanie odbiorcy linku prowadzącego bezpośrednio do wystawionego dokumentu albo przesłanie mailem faktury w pliku PDF. W każdym z tych przypadków odbiorca może otrzymaną fakturę wydrukować i przechowywać w formie papierowej.

    Czy każda firma może wdrożyć u siebie EDI?

    W komunikacji EDI muszą uczestniczyć co najmniej dwa podmioty, które chciałby przesyłać dane automatycznie (z systemu do systemu).

    Chcę rozwinąć EDI o nowe funkcje, czy to możliwe?

    Platforma Infinite EDI jest w całości napisana przez naszych programistów i nieustanie rozwiana zgodnie z zmieniającymi się trendami oraz oczekiwaniami klientów.

    Jakie rozwiązania udostępnia mi EDI?

    Transmisję plików między systemami, generowanie i odbiór dokumentów na stronie WWW, archiwizacja dokumentów, walidacja poprawności danych (system sprawdza poprawność dokumentów zgodnie z wymaganiami polskiego prawa [dotyczy w szczególności fv], umożliwia tworzenie rozwiązań hybrydowych z wykorzystaniem np. e-mail.

    Jak mogę wysyłać i odbierać elektroniczne dokumenty?

    Istnieją dwie formy współpracy automatyczna (dane przesyłane są do/z systemu klienta oraz manualna za pośrednictwem WWW EDInet).

    Jakie dokumenty obsługuje EDI?

    Wszystkie, które wymieniane są w tradycyjnej formie tj. zamówienia, faktury, korekty faktur, awiza dostaw, potwierdzenia zamówień, potwierdzenia dostaw, awiza płatności, stany magazynowe itd.

    Czy będąc za granicą mogę korzystać z Infinite EDI?

    Lokalizacja firmy nie ma znaczenia dla komunikacji EDI.

    Z jakimi systemami ERP połączyć mogę EDI?

    Niemal wszystkich. Część systemów wymaga jednak dodatkowych nakładek. Lista najczęściej spotykanych systemów wśród naszych klientów: SAP, Comarch XL, Tema, Asseco (m.in. WF MAG), Impuls, Subiekt, Optima, Infopiek, Profipiek, Symfonia itd

    Jak wdrożyć EDI i jaki jest jego koszt?

    Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów najczęściej wiąże się z koniecznością zintegrowania komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi podmiotów chcących korzystać z tego rozwiązania, choć systemy EDI są także dostępne w wersji WEB, która nie wymaga integracji z systemami informatycznymi. Aby uniknąć potencjalnych problemów najlepiej skorzystać z jednego ze specjalistycznych rozwiązań, które są dostępne na rynku. Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie samodzielnie, jakkolwiek możliwe, wiąże się z koniecznością stworzenia odpowiedniej infrastruktury, serwerów, niezbędnego oprogramowania oraz właściwych zabezpieczeń, co jest znacznie droższe, niż zaimplementowanie technologii już istniejących i sprawdzonych.

      Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

      Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
      Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.