Procesy biurowe dostępne online

Infinite EBOK

Informacje ogólne

Czym jest eBOK?

Działaj szybciej i skuteczniej. Poznaj nasze rozwiązania IT dla biznesu. Wybierając platformę EBOK nie tylko zmniejszasz zużycie papieru lecz optymalizujesz procesy biznesowe w swojej firmie. W Infinite wierzymy, że rozwiązania biznesowe powinny być nie tylko nowoczesne, lecz również dostosowane do potrzeb klienta. EBOK to platforma dzięki której klient może samodzielnie załatwić wiele spraw od ręki. Przedsiębiorcom oferujemy szeroki wachlarz możliwości. Od podglądu i opłacenia rachunków, faktur, dostępu do wszystkich dokumentów w jednym miejscu, dostępu do historii współpracy, sprawdzenia aktualnego statusu usług, aż po szybki i sprawny kontakt z Biurem Obsługi Klienta. To wszystko oraz wiele innych funkcjonalności udostępnia Ci EBOK.

Korzyści dla Twojej firmy

Poznaj korzyści dla firmy z wdrożenia eBOK

Obsługa klienta

Podniesienie jakości obsługi klienta.Dostęp do każdego dokumentu, jego aktualny status, zwiększenie produktywności pracy.

Wszystko w jednym miejscu

Wszystkie kluczowe dane, dokumenty, faktury i umowy w jednym miejscu. Wyeliminowanie czynnika zagubionych dokumentów.

Łatwy dostęp 24h

Dostęp do systemu oraz dokumentów z każdego urządzenia 24h. Przyjazny i intuicyjny interfejs systemu zapewnia większą wygodę pracy.

Sprawniejsza praca

Ograniczenie komunikacji mailowej oraz telefonicznej o 50-70%. Możliwość realizacji transakcji dokumentów w kilka minut, w porównaniu do dni/tygodni w standardowym obiegu dokumentów.

Rozrachunki online

Rozrachunki wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wpłat oraz składanie e-wniosków. Dystrybucja informacji z systemów firmy (umowy, wyciągi, harmonogramy, ubezpieczenia, ankiety, formularze, reklamacje)

Szereg funkcji dla firmy

Od komunikacji marketingowej, po windykację, udostępnianie ofert ogólnych i spersonalizowanych, video rozmowy oraz wiele innych

Korzyści dla klienta

Co zyskuje Twój klient?

  • Oszczędność

    Mniej papierowych dokumentów, to niższe koszty operacyjne o 60-70%. Od 12 do 22 zł netto oszczędności na jednym dokumencie

  • Szybsza realizacja

    Skrócenie czasu całego procesu dokumentu o 85-95%. Dokument sprawniej i szybciej trafia do kontrahenta a także do Twojego systemu.

  • Poprawność danych

    Poprzez automatyczną wymianę dokumentów, zapewnienie 100% poprawności danych. Zapomnij o pomyłkach. Postaw na sprawdzone dane.

  • Bezpieczeństwo

    Wzrost poufności oraz bezpieczeństwa dokumentów. Poprzez zaawansowaną autoryzację, wyeliminowanie czynnika oszustw

  • Przewaga

    Budowanie biznesowej, technologicznej oraz ekologicznej przewagi konkurencyjnej. Twoja firma jest na czasie

Dzięki platformie eBOK procesy realizowane w naszej firmie przebiegają znacznie szybciej i sprawniej. Nie musimy angażować wielu pracowników.
Klient branży automotive
Funkcjonalności

Co nas wyróżnia?

Dostosowanie do Twoich potrzeb

Dedykowane rozwiązanie dla indywidualnych procesów biznesowych oraz potrzeb klienta

Dostosowanie do Twoich potrzeb

Wieloletnie doświadczenie

Ponad 3000 realizacji dla firmy z różnych branż, 18 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań biznesowych.

Wieloletnie doświadczenie

Sprawne wdrożenie systemu

Dostawa gotowej platformy w kilka minut. Wdrożenie poprzedzone pełną analizą pod kątem Twojej firmy.

Sprawne wdrożenie systemu

Stałe wsparcie dla klienta

Wsparcie na każdym etapie współpracy jak również po wdrożeniu. Team najlepszych specjalistów

Stałe wsparcie dla klienta
Centralny pulpit

Teraz wszystko w jednym miejscu

Teraz dzięki platformie eBOK wszystkie najważniejsze informacje masz w jednym miejscu. Biuro w pełni zdigitalizowane, w każdym miejscu o każdej porze.

Przypomnienia
– informacja o zadaniach do wykonania

Dokumenty
– twoje umowy w zasięgu ręki

Moje faktury
– szybki podgląd faktur

Saldo rozrachunków
– wydatki przedstawione w przejrzysty, przyjazny sposób

Wiadomości
– komunikacja z klientem w jednym miejscu

aplikacja ebok na telefon
FUNKCJONALNOŚCI

Co załatwię dzięki eBOK?

  • składanie e-wniosków
  • rozrachunki wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wpłat
  • dystrybucję informacji z systemów firmy (umowy, wyciągi, harmonogramy, ubezpieczenia, ankiety, formularze, reklamacje)
  • bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta
  • zarządzenie zgodami marketingowymi, regulaminami, wiadomościami wewnętrznymi
  • prowadzenie komunikacji informacyjno – promocyjnej skierowanej do korzystających z portalu
  • miękką windykację – powiadomienia dotyczące zaległych płatności
  • przechowywanie i podgląd dokumentów klienta w repozytorium (e-dysk, e-archiwum)
  • udostępnianie ofert ogólnych i spersonalizowanych
  • umożliwia generowanie szablonów dokumentów
  • podpis dokumentów: elektroniczny, e-dowodem, kwalifikowalny
  • uwierzytelnianie SMS/MAIL
  • digitalizacja dokumentu na podstawie indywidualnych wzorców
  • obsługa celów i KPI
  • wachlarz indywidualnych raportów dostosowanych do klienta
  • bezpieczne wideo-rozmowy