Już teraz zautomatyzuj procesy biznesowe w Twojej firmie

Infinite EDI

    Zapytaj o Infinite EDI dla swojej firmy

    Wyślij zapytanie dotyczące Infinite EDI dla biznesu.
    W ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą.

    Narzędzie wymiany dokumentów i transakcji między firmami

    Czym jest EDI?

    Przyszłość biznesu to automatyzacja i cyfryzacja procesów. Takie rozwiązanie, sprawdzone przez tysiące naszych klientów oferuje system Infinite EDI. Elektroniczna wymiana danych (EDI) to system umożliwiający firmom wymianę dokumentów biznesowych przesyłanych w standardowym formacie. Umożliwia kupującym i dostawcom szybką oraz bezpieczną wymianę komunikatów za pośrednictwem dedykowanej platformy. Pozwala na zastąpienie standardowej komunikacji papierowej elektroniczną. Łączy partnerów w ramach łańcucha dostaw na całym świecie.

    Elektroniczna wymiana dokumentów EDI sprawia, że prowadzenie współpracy i wymiany handlowej z klientami i dostawcami staje się efektywniejsze. Masz pod kontrolą w postaci cyfrowej procesy zakupu i sprzedaży. Jest to doskonała alternatywa dla papieru, który generuje koszty i angażuje wielu pracowników.

    • sprawdzony na całym świecie sposób automatyzacji komunikacji B2B
    • elektroniczna wymiana dokumentów
    • usprawnienie procesów w firmie
    • oszczędność czasu – pracujesz szybciej i efektywniej
    • dzięki Infinite EDI obniżasz koszty procesów biznesowych
    • wszystko załatwiasz przez Internet
    • pełna kontrola nad działaniami biznesowymi
    procesy firmowe pod kontrolą

    Elektroniczna wymiana dokumentów z partnerami handlowymi

    W Infinite zależy nam na jak najbardziej efektywnej i wydajnej pracy klientów, dlatego stawiamy na w pełni kompleksowe podejście do procesów biznesowych. Na co dzień przedsiębiorcy współpracują z setkami a nawet tysiącami partnerów. Rozwiązanie Infinite EDI pozwoli na realizacje wszystkich zadań znacznie sprawniej, synchronizację partnerów, zarządzanie przepływem danych a co najistotniejsze poprawę relacji z partnerami biznesowymi.

    Połącz wszystkich partnerów

    Synchronizuj dane z partnerami

    Zarządzaj przepływem dokumentów

    Realizuj wszystkie zamówienia

    Usprawniaj działanie swojej firmy

    System edi stworzyliśmy z myślą o przedsiębiorcach by ułatwić im pracę, umożliwić sprawna realizację transakcji i szybką dostawę towarów i usług. Technologia EDI automatyzuje procesy wcześniej wykonywane ręcznie przez pracowników przy użyciu papierowych dokumentów. Zwiększa to efektywność oraz produktywność pracy jak również przekłada się na stałe korzyści dla przedsiębiorstwa.

    bezpieczny obieg dokumentów

    Obsługuj dokumenty za pomocą jednego kanału

    Infinite EDI to bezpieczna platforma dla Twojego biznesu. W prosty i nowoczesny sposób umożliwia komunikację w łańcuchu dostaw. Nasze rozwiązanie od ponad 18 lat zapewnia przewagę konkurencyjną tysiącom firm oraz płynną i szybką transmisję danych z partnerami biznesowymi na całym świecie. W Polsce ponad 40 % firm, które korzystają z rozwiązania Infinite EDI również archiwizują u nas dokumenty elektroniczne. Sprawdzone rozwiązania są najlepsze.

    • jeden kanał, mnóstwo możliwości
    • wszystkie dokumenty i transakcje pod kontrolą
    • dokumenty zmieniasz na elektroniczne: efaktura, zamówienia i wiele innych
    Przedsiębiorca korzystający z elektronicznej wymiany danych
    Pracownik
    bezpieczny obieg dokumentów

    Oszczędzasz czas i pieniądze

    Zauważmy, iż dzięki automatyzacji transakcji biznesowych, które dotychczas były przeprowadzanie w formie papierowej przedsiębiorstwa oszczędzają czas i pieniądze. Ponadto firma nie musi inwestować w naprawę błędów, które wcześniej powstawały wskutek ręcznej obsługi. Funkcją edi, która to umożliwia jest eliminacja błędów.

    • nie musisz spędzać czasu nad stosem papierowych dokumentów
    • udostępniasz informacje i pliki partnerom biznesowym błyskawicznie
    • brak konieczności inwestycji w kolejne miejsca pracy
    • nie inwestujesz w naprawę błędów, które eliminuje edi
    komunikacja i udostępnianie danych

    Wymiana danych z partnerami biznesowymi

    Godny uwagi fakt, który często podkreślają nasi klienci to błyskawiczna komunikacja z firmami. Płynna wymiana danych z partnerami biznesowymi, którzy często obracają towarami i usługami w ramach łańcuchów dostaw lub sieci B2B. Informacje są przesyłane bezpośrednio dzięki aplikacji na komputerze z jednego przedsiębiorstwa do drugiego

    • błyskawiczne udostępnianie informacji
    • wszystko w jednym miejscu
    • integrujesz i udostępniasz szereg różnych dokumentów
    • wzrasta zadowolenie partnerów biznesowych
    Statystyki
    Zobacz co zyskuje firma dzięki edi

    Korzyści dla Twojej firmy

    Skrócenie całego procesu od zamówienia do zapłaty

    Dzięki EDI możesz realizować transakcje biznesowe w kilka minut – a nie dni lub tygodnie – ponieważ nie musisz już polegać na komunikacji standardowej (np: poczta, faks lub e-mail).

    Skrócenie całego procesu od zamówienia do zapłaty

    100% poprawność danych wszystkich dokumentów

    Dzięki zautomatyzowanej wymianie dokumentów biznesowych możesz raz na zawsze zapomnieć o błędach. Każdy dokument przechodzi walidację. Zyskujesz pewność poprawności danych.

    100% poprawność danych wszystkich dokumentów

    Większa produktywność pracowników

    Zmieniając papier na korzyść komunikatów elektronicznych, Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na ich przetwarzanie i mogą skoncentrować się na innych zadaniach.

    Większa produktywność pracowników

    Dane istotne dla biznesu w czasie rzeczywistym

    EDI zapewnia dostęp do danych i spójne dane w systemach IT. Korzystaj z informacji w czasie rzeczywistym, aby budować przewagę nad konkurencją.

    Dane istotne dla biznesu w czasie rzeczywistym

    Zmniejszasz koszty zarządzania danymi

    Poprzez elektroniczną wymianę dokumentów biznesowych możesz zdecydowanie obniżyć zużycie papieru w swojej organizacji.

    Zmniejszasz koszty zarządzania danymi

    Ustandaryzowana komunikacja

    Cyfrowy obieg dokumentów może dokładnie odzwierciedlać procesy biznesowe w firmie. Komunikacja jest uporządkowana a Ty zyskujesz kontrolę.

    Ustandaryzowana komunikacja

    Wybierz system edi dla siebie

    Rozwiązania EDI

    Edinet to jeden z liderów rynku systemu EDI. Decydując się na nasze rozwiązanie masz do wyboru kilka rodzajów platformy. Możesz również wybrać dowolną ilość rozwiązań lub uzupełnić swój system o dodatkowe funkcje.

    WebEDI

    jest konkurencyjnym, a zarazem tanim rozwiązaniem, w dziedzinie elektronicznej wymiany danych. Pozwala przetwarzać dokumenty z wykorzystaniem portalu www.

    EDInet Connector

    automatyzacja procesu transmisji dokumentów. Umożliwia połączenie z każdym partnerem handlowym, niezależnie od posiadanego systemu, kanału czy formatu

    EDInet Archiwum

    archiwizacja fv elektronicznych zgodnie z wymaganiami polskiego prawa

    Edinet Marketplace

    e-commerce – portal B2B

    Infinite EDI nawiązuje dowolne połączenia

    Duże możliwości integracji platformy EDI

    Integracja z wieloma systemami

    Integracja B2B, Integracja G2B np. SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Sage, MFG/PRO, Infor ERP, Peoplesoft, IFS, wiele innych

    Ponad 18 lat doświadczenia

    Jesteśmy jednym z liderów i dostawców sprawdzonych rozwiązań, posiadamy ponad 18 lat doświadczenia w wymianie dokumentów

    Różne formaty dokumentów

    Przesyłamy różne formaty dokumentów np. EDIFACT, XML, CSV, txt, in-house formats. Umożliwiamy firmom szeroki wybór formatów dokumentów.

    Szeroki wybór metod komunikacji online

    Umożliwia różne metody komunikacji np. WebServices, AS2, SFTP, FTP/VPN. Doskonałe ułatwienie dla dwóch stron.

    Wieloletni członek światowych inicjatyw

    Infinite jest członkiem globalnych inicjatyw: GS1, Oracle Partner Network, ECR

    Integracja edi ułatwia śledzenie danych

    Integracja z wieloma systemami, które służą do gromadzenia danych. Wszystko masz pod kontrolą w jednym miejscu.

    Wiemy, że przepływ towarów wiąże się z ogromną liczbą dokumentów transakcyjnych i pracą wielu osób na rzecz obsługi tych dokumentów. Dlatego z myślą o partnerach biznesowych postawiliśmy na system EDI.
    Atlas Sp. z o.o.
    Nasi klienci

    Infinite IT Solutions automatyzuje procesy w ponad 3000 przedsiębiorstw:

    Funkcjonalności

    Co załatwię dzięki EDI?

    Szybsze przetwarzanie dokumentów
    Zmniejszenie kosztów obsługi
    Skrócenie spływu należności
    Redukcja kosztów archiwizacji
    Ograniczenie zależności od usług pocztowych
    Redukcja błędów
    Zgodność z polskim prawodawstwem co do archiwizacji fv elektronicznych
    Możliwość udostępniania dokumentów organom podatkowym
    Ciągły i szybki dostęp do dokumentu
    Możliwość wyszukiwania dokumentów
    Dostęp do historii przetwarzania dokumentów
    Integracja z dowolnym system ERP
    Obsługa różnych protokołów komunikacyjnych
    Obsługa różnych formatów plików
    Możliwość śledzenie statusów dokumentów
    Raportowanie statusów (błędach i poprawności) w przesłanych dokumentach
    Możliwość uzyskania potwierdzania odbioru dokumentów

    wybrane funkcje

    Cały przepływ dokumentów w formie elektronicznej

    Zamówienie
    Potwierdzenia zamówienia
    Zaawansowane zawiadomienie o wysyłce (ASN) /
    Wskazówki dotyczące dostawy
    Prognoza dostawy
    Dostawa just in time
    Towar otrzymał notatkę

    Potwierdzenie płatności
    Faktura (faktura handlowa, nota kredytowa, faktura STORNO, faktura proforma, faktura rozliczeniowa)
    Zwrot
    Powrót / RTV
    Raporty
    Podstawowe dane produktu
    Wiele innych

    KOMUNIKATOR EDI

    Łatwa komunikacja z partnerami biznesowymi

    Wybierając EDI masz do dyspozycji platformę EDI Communicator. Platforma Infinite EDI Communicator służy integracji, automatycznej wymianie elektronicznych dokumentów handlowych (od zamówienia po e-fakturę) oraz synchronizacji danych pomiędzy partnerami biznesowymi. Platforma communicator dostępna jest w dwóch wersjach:

    • EDI_Communicator
      Infinite EDI Connector

      łączy w sobie rozwiązania tradycyjnego EDI, jak również efektywne rozwiązania wykorzystujące Internet. Platforma wykorzystuje różne standardy komunikatów umożliwiające połączenie z każdym partnerem handlowym, niezależnie od posiadanego systemu EDI, formatu komunikatu czy kanału komunikacyjnego.

    • EDI_Connector

      Web EDI
      umożliwia małym i średnim przedsiębiorstwom zastosowanie w pełni kompatybilnego z zaawansowanymi systemami partnerów rozwiązania EDI. Platforma Web EDI umożliwia przetwarzanie dokumentów z wykorzystaniem portalu www. Nie ma potrzeby instalacji żadnego oprogramowania, zestawiania kanałów komunikacyjnych czy mapowania.

    Dlaczego warto wybrać Infinite EDI

    Infinite EDI w liczbach

    Dokumentów przesyłanych miesięcznie

    0mln

    Dokumentów przesyłanych miesięcznie
    lat doświadczenia w branży

    0lat

    lat doświadczenia w branży
    zrealizowanych w Polsce i zagranicą

    ponad0wdrożeń

    zrealizowanych w Polsce i zagranicą

    Kompleksowe wsparcie techniczne dla klientów

    System wsparcia service desk

    Wybierając platformę Infinite EDI otrzymujesz kompleksowy system wsparcia service desk. Do Twojej dyspozycji oddajemy najlepszych specjalistów. Oferujemy możliwość rozwoju Twojego systemu jak również bieżącą pomoc w kwestiach technicznych. Infinite EDI Service Desk to automatyczna obsługa zgłoszeń, raportowanie problemów, pomoc przy podłączaniu nowych partnerów i dodatków, porady w zakresie wysyłania dokumentów elektronicznych.

    Support techniczny

    Nasz support techniczny jest do Twojej dyspozycji 24 w tygodniu

    Support techniczny

    Obsługa klienta

    Dostępna dla klientów codziennie w godzinach od 08.00 do 17.00

    Obsługa klienta

    Przelewy online

    Przelewy24 dostępne dla użytkowników Infinite EDI

    Nasze transakcje realizowane są w bezpieczny sposób, za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy24. Korzystanie z serwisu Przelewy24 pozwala na przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności.

    FAQ

    Najczęściej zadawane pytania

    Jak rozpocząć wymianę dokumentów elektronicznych EDI?

    Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy zweryfikują Twoje potrzeby i możliwość oraz wskażą dalsze korki.

    Jak długo trwa wdrożenie EDI w mojej firmie?

    Od 2 h do 2-3 tygodni. Komunikacja EDI polega na synchronizacji danych systemów dwóch kontrahentów. Proces uruchamiania komunikacji w niektórych przypadkach będzie bardzo krótki, w innych może trwać do kilku tygodni.

    Czy zostanę przeszkolony z użytkowania Infinite EDI?

    Zapewniamy telefoniczne szkolenie z obsługi platformy WWW EDInet. W razie pytań dotyczących naszych usług, mogą Państwo kontaktować się z naszym HelpDesk.

    Czy Infinite zapewnia samouczek lub video tutoriale?

    Tak zapewniamy komplet materiałów

    W jaki sposób oszczędzam dzięki Infinite EDI?

    Koszt usługi komunikacji EDI jest zdecydowanie niższy od tradycyjnych usług pocztowych. Najważniejsza jednak jest oszczędność czasu pracowników oraz redukcja liczby błędów.

    Czy platforma Infinite EDI jest bezpieczna?

    Tak platforma EDI jest bezpieczna

    Co różni rozwiązanie EDI od konkurencji?

    Komunikacja EDI jest podstawową usługą świadczoną przez Infinite. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi. Charakteryzujemy się elastycznym podejściem do wymagań naszych kontrahentów. To my dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, a nie narzucamy gotowe wzorce, które często są sprzeczne z oczekiwaniami kontrahentów.

    Czy dzięki systemowi EDI można zrezygnować z faktur papierowych?

    Tak, prawidłowo wdrożony system EDI pozwala zrezygnować z wystawiania faktur papierowych nawet w sytuacji, gdy odbiorca nie przechowuje faktur w formie elektronicznej. W takim przypadku możliwe jest np. wystawienie faktury na portalu, z którego odbiorca może po zalogowaniu pobrać dokument, przesłanie odbiorcy linku prowadzącego bezpośrednio do wystawionego dokumentu albo przesłanie mailem faktury w pliku PDF. W każdym z tych przypadków odbiorca może otrzymaną fakturę wydrukować i przechowywać w formie papierowej.

    Czy każda firma może wdrożyć u siebie EDI?

    W komunikacji EDI muszą uczestniczyć co najmniej dwa podmioty, które chciałby przesyłać dane automatycznie (z systemu do systemu).

    Chcę rozwinąć EDI o nowe funkcje, czy to możliwe?

    Platforma Infinite EDI jest w całości napisana przez naszych programistów i nieustanie rozwiana zgodnie z zmieniającymi się trendami oraz oczekiwaniami klientów.

    Jakie rozwiązania udostępnia mi EDI?

    Transmisję plików między systemami, generowanie i odbiór dokumentów na stronie WWW, archiwizacja dokumentów, walidacja poprawności danych (system sprawdza poprawność dokumentów zgodnie z wymaganiami polskiego prawa [dotyczy w szczególności fv], umożliwia tworzenie rozwiązań hybrydowych z wykorzystaniem np. e-mail.

    Jak mogę wysyłać i odbierać elektroniczne dokumenty?

    Istnieją dwie formy współpracy automatyczna (dane przesyłane są do/z systemu klienta oraz manualna za pośrednictwem WWW EDInet).

    Jakie dokumenty obsługuje EDI?

    Wszystkie, które wymieniane są w tradycyjnej formie tj. zamówienia, faktury, korekty faktur, awiza dostaw, potwierdzenia zamówień, potwierdzenia dostaw, awiza płatności, stany magazynowe itd.

    Czy będąc za granicą mogę korzystać z Infinite EDI?

    Lokalizacja firmy nie ma znaczenia dla komunikacji EDI.

    Z jakimi systemami ERP połączyć mogę EDI?

    Niemal wszystkich. Część systemów wymaga jednak dodatkowych nakładek. Lista najczęściej spotykanych systemów wśród naszych klientów: SAP, Comarch XL, Tema, Asseco (m.in. WF MAG), Impuls, Subiekt, Optima, Infopiek, Profipiek, Symfonia itd

    Jak wdrożyć EDI i jaki jest jego koszt?

    Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów najczęściej wiąże się z koniecznością zintegrowania komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi podmiotów chcących korzystać z tego rozwiązania, choć systemy EDI są także dostępne w wersji WEB, która nie wymaga integracji z systemami informatycznymi. Aby uniknąć potencjalnych problemów najlepiej skorzystać z jednego ze specjalistycznych rozwiązań, które są dostępne na rynku. Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie samodzielnie, jakkolwiek możliwe, wiąże się z koniecznością stworzenia odpowiedniej infrastruktury, serwerów, niezbędnego oprogramowania oraz właściwych zabezpieczeń, co jest znacznie droższe, niż zaimplementowanie technologii już istniejących i sprawdzonych.

      Masz jakieś pytania?
      Skontaktuj się z nami!