Infinite EDI
Narzędzie wymiany dokumentów i transakcji między firmami
Czym jest EDI?
Przyszłość biznesu to automatyzacja i cyfryzacja procesów. Takie rozwiązanie, sprawdzone przez tysiące naszych klientów oferuje system Infinite EDI. Elektroniczna wymiana danych (EDI) to system umożliwiający firmom wymianę dokumentów biznesowych przesyłanych w standardowym formacie. Umożliwia kupującym i dostawcom szybką oraz bezpieczną wymianę komunikatów za pośrednictwem dedykowanej platformy. Pozwala na zastąpienie standardowej komunikacji papierowej elektroniczną. Łączy partnerów w ramach łańcucha dostaw na całym świecie.
Elektroniczna wymiana dokumentów EDI sprawia, że prowadzenie współpracy i wymiany handlowej z klientami i dostawcami staje się efektywniejsze. Masz pod kontrolą w postaci cyfrowej procesy zakupu i sprzedaży. Jest to doskonała alternatywa dla papieru, który generuje koszty i angażuje wielu pracowników.
- sprawdzony na całym świecie sposób automatyzacji komunikacji B2B
- elektroniczna wymiana dokumentów
- usprawnienie procesów w firmie
- oszczędność czasu – pracujesz szybciej i efektywniej
- dzięki Infinite EDI obniżasz koszty procesów biznesowych
- wszystko załatwiasz przez Internet
- pełna kontrola nad działaniami biznesowymi
procesy firmowe pod kontrolą
Elektroniczna wymiana dokumentów z partnerami handlowymi
W Infinite zależy nam na jak najbardziej efektywnej i wydajnej pracy klientów, dlatego stawiamy na w pełni kompleksowe podejście do procesów biznesowych. Na co dzień przedsiębiorcy współpracują z setkami a nawet tysiącami partnerów. Rozwiązanie Infinite EDI pozwoli na realizacje wszystkich zadań znacznie sprawniej, synchronizację partnerów, zarządzanie przepływem danych a co najistotniejsze poprawę relacji z partnerami biznesowymi.
Połącz wszystkich partnerów
Synchronizuj dane z partnerami
Zarządzaj przepływem dokumentów
Realizuj wszystkie zamówienia
Usprawniaj działanie swojej firmy
System edi stworzyliśmy z myślą o przedsiębiorcach by ułatwić im pracę, umożliwić sprawna realizację transakcji i szybką dostawę towarów i usług. Technologia EDI automatyzuje procesy wcześniej wykonywane ręcznie przez pracowników przy użyciu papierowych dokumentów. Zwiększa to efektywność oraz produktywność pracy jak również przekłada się na stałe korzyści dla przedsiębiorstwa.
bezpieczny obieg dokumentów
Obsługuj dokumenty za pomocą jednego kanału
Infinite EDI to bezpieczna platforma dla Twojego biznesu. W prosty i nowoczesny sposób umożliwia komunikację w łańcuchu dostaw. Nasze rozwiązanie od ponad 18 lat zapewnia przewagę konkurencyjną tysiącom firm oraz płynną i szybką transmisję danych z partnerami biznesowymi na całym świecie. W Polsce ponad 40 % firm, które korzystają z rozwiązania Infinite EDI również archiwizują u nas dokumenty elektroniczne. Sprawdzone rozwiązania są najlepsze.
- jeden kanał, mnóstwo możliwości
- wszystkie dokumenty i transakcje pod kontrolą
- dokumenty zmieniasz na elektroniczne: efaktura, zamówienia i wiele innych


bezpieczny obieg dokumentów
Oszczędzasz czas i pieniądze
Zauważmy, iż dzięki automatyzacji transakcji biznesowych, które dotychczas były przeprowadzanie w formie papierowej przedsiębiorstwa oszczędzają czas i pieniądze. Ponadto firma nie musi inwestować w naprawę błędów, które wcześniej powstawały wskutek ręcznej obsługi. Funkcją edi, która to umożliwia jest eliminacja błędów.
- nie musisz spędzać czasu nad stosem papierowych dokumentów
- udostępniasz informacje i pliki partnerom biznesowym błyskawicznie
- brak konieczności inwestycji w kolejne miejsca pracy
- nie inwestujesz w naprawę błędów, które eliminuje edi
komunikacja i udostępnianie danych
Wymiana danych z partnerami biznesowymi
Godny uwagi fakt, który często podkreślają nasi klienci to błyskawiczna komunikacja z firmami. Płynna wymiana danych z partnerami biznesowymi, którzy często obracają towarami i usługami w ramach łańcuchów dostaw lub sieci B2B. Informacje są przesyłane bezpośrednio dzięki aplikacji na komputerze z jednego przedsiębiorstwa do drugiego
- błyskawiczne udostępnianie informacji
- wszystko w jednym miejscu
- integrujesz i udostępniasz szereg różnych dokumentów
- wzrasta zadowolenie partnerów biznesowych

Zobacz co zyskuje firma dzięki edi
Korzyści dla Twojej firmy
Skrócenie całego procesu od zamówienia do zapłaty
Dzięki EDI możesz realizować transakcje biznesowe w kilka minut – a nie dni lub tygodnie – ponieważ nie musisz już polegać na komunikacji standardowej (np: poczta, faks lub e-mail).
100% poprawność danych wszystkich dokumentów
Dzięki zautomatyzowanej wymianie dokumentów biznesowych możesz raz na zawsze zapomnieć o błędach. Każdy dokument przechodzi walidację. Zyskujesz pewność poprawności danych.
Większa produktywność pracowników
Zmieniając papier na korzyść komunikatów elektronicznych, Twoi pracownicy potrzebują mniej czasu na ich przetwarzanie i mogą skoncentrować się na innych zadaniach.
Dane istotne dla biznesu w czasie rzeczywistym
EDI zapewnia dostęp do danych i spójne dane w systemach IT. Korzystaj z informacji w czasie rzeczywistym, aby budować przewagę nad konkurencją.
Zmniejszasz koszty zarządzania danymi
Poprzez elektroniczną wymianę dokumentów biznesowych możesz zdecydowanie obniżyć zużycie papieru w swojej organizacji.
Ustandaryzowana komunikacja
Cyfrowy obieg dokumentów może dokładnie odzwierciedlać procesy biznesowe w firmie. Komunikacja jest uporządkowana a Ty zyskujesz kontrolę.
Wybierz system edi dla siebie
Rozwiązania EDI
Edinet to jeden z liderów rynku systemu EDI. Decydując się na nasze rozwiązanie masz do wyboru kilka rodzajów platformy. Możesz również wybrać dowolną ilość rozwiązań lub uzupełnić swój system o dodatkowe funkcje.
WebEDI

jest konkurencyjnym, a zarazem tanim rozwiązaniem, w dziedzinie elektronicznej wymiany danych. Pozwala przetwarzać dokumenty z wykorzystaniem portalu www.
EDInet Connector

automatyzacja procesu transmisji dokumentów. Umożliwia połączenie z każdym partnerem handlowym, niezależnie od posiadanego systemu, kanału czy formatu
EDInet Archiwum

archiwizacja fv elektronicznych zgodnie z wymaganiami polskiego prawa
Edinet Marketplace

e-commerce – portal B2B
Infinite EDI nawiązuje dowolne połączenia
Duże możliwości integracji platformy EDI

Integracja z wieloma systemami
Integracja B2B, Integracja G2B np. SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Sage, MFG/PRO, Infor ERP, Peoplesoft, IFS, wiele innych
Ponad 18 lat doświadczenia
Jesteśmy jednym z liderów i dostawców sprawdzonych rozwiązań, posiadamy ponad 18 lat doświadczenia w wymianie dokumentów
Różne formaty dokumentów
Przesyłamy różne formaty dokumentów np. EDIFACT, XML, CSV, txt, in-house formats. Umożliwiamy firmom szeroki wybór formatów dokumentów.
Szeroki wybór metod komunikacji online
Umożliwia różne metody komunikacji np. WebServices, AS2, SFTP, FTP/VPN. Doskonałe ułatwienie dla dwóch stron.
Wieloletni członek światowych inicjatyw
Infinite jest członkiem globalnych inicjatyw: GS1, Oracle Partner Network, ECR
Integracja edi ułatwia śledzenie danych
Integracja z wieloma systemami, które służą do gromadzenia danych. Wszystko masz pod kontrolą w jednym miejscu.
Atlas Sp. z o.o.

Nasi klienci
Infinite IT Solutions automatyzuje procesy w ponad 3000 przedsiębiorstw:






Funkcjonalności
Co załatwię dzięki EDI?
Szybsze przetwarzanie dokumentów
Zmniejszenie kosztów obsługi
Skrócenie spływu należności
Redukcja kosztów archiwizacji
Ograniczenie zależności od usług pocztowych
Redukcja błędów
Zgodność z polskim prawodawstwem co do archiwizacji fv elektronicznych
Możliwość udostępniania dokumentów organom podatkowym
Ciągły i szybki dostęp do dokumentu
Możliwość wyszukiwania dokumentów
Dostęp do historii przetwarzania dokumentów
Integracja z dowolnym system ERP
Obsługa różnych protokołów komunikacyjnych
Obsługa różnych formatów plików
Możliwość śledzenie statusów dokumentów
Raportowanie statusów (błędach i poprawności) w przesłanych dokumentach
Możliwość uzyskania potwierdzania odbioru dokumentów
wybrane funkcje
Cały przepływ dokumentów w formie elektronicznej
Zamówienie
Potwierdzenia zamówienia
Zaawansowane zawiadomienie o wysyłce (ASN) /
Wskazówki dotyczące dostawy
Prognoza dostawy
Dostawa just in time
Towar otrzymał notatkę
Potwierdzenie płatności
Faktura (faktura handlowa, nota kredytowa, faktura STORNO, faktura proforma, faktura rozliczeniowa)
Zwrot
Powrót / RTV
Raporty
Podstawowe dane produktu
Wiele innych
KOMUNIKATOR EDI
Łatwa komunikacja z partnerami biznesowymi
Wybierając EDI masz do dyspozycji platformę EDI Communicator. Platforma Infinite EDI Communicator służy integracji, automatycznej wymianie elektronicznych dokumentów handlowych (od zamówienia po e-fakturę) oraz synchronizacji danych pomiędzy partnerami biznesowymi. Platforma communicator dostępna jest w dwóch wersjach:
Dlaczego warto wybrać Infinite EDI
Infinite EDI w liczbach

0mln

0lat

ponad0wdrożeń
Kompleksowe wsparcie techniczne dla klientów
System wsparcia service desk
Wybierając platformę Infinite EDI otrzymujesz kompleksowy system wsparcia service desk. Do Twojej dyspozycji oddajemy najlepszych specjalistów. Oferujemy możliwość rozwoju Twojego systemu jak również bieżącą pomoc w kwestiach technicznych. Infinite EDI Service Desk to automatyczna obsługa zgłoszeń, raportowanie problemów, pomoc przy podłączaniu nowych partnerów i dodatków, porady w zakresie wysyłania dokumentów elektronicznych.
Support techniczny
Nasz support techniczny jest do Twojej dyspozycji 24 w tygodniu
Obsługa klienta
Dostępna dla klientów codziennie w godzinach od 08.00 do 17.00

Przelewy online
Przelewy24 dostępne dla użytkowników Infinite EDI
Nasze transakcje realizowane są w bezpieczny sposób, za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy24. Korzystanie z serwisu Przelewy24 pozwala na przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności.

FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Jak rozpocząć wymianę dokumentów elektronicznych EDI?
Skontaktuj się z naszymi specjalistami, którzy zweryfikują Twoje potrzeby i możliwość oraz wskażą dalsze korki.
Jak długo trwa wdrożenie EDI w mojej firmie?
Od 2 h do 2-3 tygodni. Komunikacja EDI polega na synchronizacji danych systemów dwóch kontrahentów. Proces uruchamiania komunikacji w niektórych przypadkach będzie bardzo krótki, w innych może trwać do kilku tygodni.
Czy zostanę przeszkolony z użytkowania Infinite EDI?
Zapewniamy telefoniczne szkolenie z obsługi platformy WWW EDInet. W razie pytań dotyczących naszych usług, mogą Państwo kontaktować się z naszym HelpDesk.
Czy Infinite zapewnia samouczek lub video tutoriale?
Tak zapewniamy komplet materiałów
W jaki sposób oszczędzam dzięki Infinite EDI?
Koszt usługi komunikacji EDI jest zdecydowanie niższy od tradycyjnych usług pocztowych. Najważniejsza jednak jest oszczędność czasu pracowników oraz redukcja liczby błędów.
Czy platforma Infinite EDI jest bezpieczna?
Tak platforma EDI jest bezpieczna
Co różni rozwiązanie EDI od konkurencji?
Komunikacja EDI jest podstawową usługą świadczoną przez Infinite. Kładziemy duży nacisk na jakość obsługi. Charakteryzujemy się elastycznym podejściem do wymagań naszych kontrahentów. To my dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, a nie narzucamy gotowe wzorce, które często są sprzeczne z oczekiwaniami kontrahentów.
Czy dzięki systemowi EDI można zrezygnować z faktur papierowych?
Tak, prawidłowo wdrożony system EDI pozwala zrezygnować z wystawiania faktur papierowych nawet w sytuacji, gdy odbiorca nie przechowuje faktur w formie elektronicznej. W takim przypadku możliwe jest np. wystawienie faktury na portalu, z którego odbiorca może po zalogowaniu pobrać dokument, przesłanie odbiorcy linku prowadzącego bezpośrednio do wystawionego dokumentu albo przesłanie mailem faktury w pliku PDF. W każdym z tych przypadków odbiorca może otrzymaną fakturę wydrukować i przechowywać w formie papierowej.
Czy każda firma może wdrożyć u siebie EDI?
W komunikacji EDI muszą uczestniczyć co najmniej dwa podmioty, które chciałby przesyłać dane automatycznie (z systemu do systemu).
Chcę rozwinąć EDI o nowe funkcje, czy to możliwe?
Platforma Infinite EDI jest w całości napisana przez naszych programistów i nieustanie rozwiana zgodnie z zmieniającymi się trendami oraz oczekiwaniami klientów.
Jakie rozwiązania udostępnia mi EDI?
Transmisję plików między systemami, generowanie i odbiór dokumentów na stronie WWW, archiwizacja dokumentów, walidacja poprawności danych (system sprawdza poprawność dokumentów zgodnie z wymaganiami polskiego prawa [dotyczy w szczególności fv], umożliwia tworzenie rozwiązań hybrydowych z wykorzystaniem np. e-mail.
Jak mogę wysyłać i odbierać elektroniczne dokumenty?
Istnieją dwie formy współpracy automatyczna (dane przesyłane są do/z systemu klienta oraz manualna za pośrednictwem WWW EDInet).
Jakie dokumenty obsługuje EDI?
Wszystkie, które wymieniane są w tradycyjnej formie tj. zamówienia, faktury, korekty faktur, awiza dostaw, potwierdzenia zamówień, potwierdzenia dostaw, awiza płatności, stany magazynowe itd.
Czy będąc za granicą mogę korzystać z Infinite EDI?
Lokalizacja firmy nie ma znaczenia dla komunikacji EDI.
Z jakimi systemami ERP połączyć mogę EDI?
Niemal wszystkich. Część systemów wymaga jednak dodatkowych nakładek. Lista najczęściej spotykanych systemów wśród naszych klientów: SAP, Comarch XL, Tema, Asseco (m.in. WF MAG), Impuls, Subiekt, Optima, Infopiek, Profipiek, Symfonia itd
Jak wdrożyć EDI i jaki jest jego koszt?
Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów najczęściej wiąże się z koniecznością zintegrowania komunikacji pomiędzy systemami informatycznymi podmiotów chcących korzystać z tego rozwiązania, choć systemy EDI są także dostępne w wersji WEB, która nie wymaga integracji z systemami informatycznymi. Aby uniknąć potencjalnych problemów najlepiej skorzystać z jednego ze specjalistycznych rozwiązań, które są dostępne na rynku. Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie samodzielnie, jakkolwiek możliwe, wiąże się z koniecznością stworzenia odpowiedniej infrastruktury, serwerów, niezbędnego oprogramowania oraz właściwych zabezpieczeń, co jest znacznie droższe, niż zaimplementowanie technologii już istniejących i sprawdzonych.