Infinite SFA - mobilny system sprzedaży

Pracuj szybko i mądrze

 

 

 

Infinite SFA to:

Skuteczne
wsparcie kluczowych procesów biznesowych realizowanych przez rozproszone zespoły handlowe.
Sprawdzone
rozwiązanie stworzone na bazie wieloletnich doświadczeń wiodących firm dystrybucyjnych i producenckich.
Elastyczna
architektura umożliwiająca dostosowanie zakresu funkcjonalnego aplikacji do modelu biznesowego Twojej firmy.
Ewolucyjne
narzędzie stale rozwijane przez zespół doświadczonych specjalistów

Z Infinite SFA korzystają:

Producenci
których zespoły handlowców terenowych odpowiadają za rozwój rynku, budowanie marki, sprzedaż własnych wyrobów, realizację działań promocyjnych, rozwój dystrybucji numerycznej czy monitoring standardów ekspozycyjnych w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym.
Dystrybutorzy
których przedstawiciele handlowi odpowiedzialni są za generowanie zamówień z rynku lub bezpośrednią sprzedaż towarów do odbiorców, monitorowanie i windykację należności, obsługę reklamacji, pozyskiwanie nowych klientów i realizację warunków umów handlowych czy programów lojalnościowych.
Usługodawcy
których doradcy czy konsultanci odwiedzający klientów w terenie odpowiedzialni są za utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi, badanie ich potrzeb i potencjału, profesjonalną prezentację oferty firmy, czy zamykanie sprzedaży obejmujące podpisywanie elektroniczne umów na miejscu u klienta.
Inne podmioty
dysponujące pracownikami pracującymi w terenie, takimi jak ankieterzy, merchandiserzy, doradcy techniczni, serwisanci, odpowiedzialni za wykonanie i raportowanie realizowanych działań.
50
wdrożeń systemu
14
krajów
16
zintegrowanych systemów ERP
100%
wdrożeń SaaS

Korzyści

dla firmy
  • wzrost sprzedaży dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału zespołu handlowego
  • poprawa efektywności pracy działu sprzedaży dzięki automatyzacji procesów biznesowych
  • standaryzacja struktury i modelu biznesowego zespołu sprzedaży
  • sprawne zarządzanie długo i krótko okresowymi celami handlowymi
  • szybki dostęp do usystematyzowanej i aktualnej wiedzy o rynku oraz konkurencji
  • wyższa jakość decyzji biznesowych opartych na wiarygodnych danych
dla managerów
  • bieżąca kompleksowa kontrola działań podległych pracowników
  • rzetelna ocena efektywności pracy oparta na wskaźnikach KPI
  • możliwość szybkiego reagowania na niepożądane działania pracowników
  • bieżąca kontrola realizacji otrzymanych celów biznesowych
  • znajomość aktualnej sytuacji na obsługiwanym obszarze rynku
dla pracowników mobilnych
  • oszczędność prywatnego czasu dzięki raportowaniu na bieżąco w trakcie dnia pracy
  • ograniczenie pracy ręcznej dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności
  • komfort pracy dzięki dostępowi do niezbędnych materiałów i informacji w jednej aplikacji
  • efektywne wykorzystanie czasu pracy dzięki narzędziom optymalizacji jej planowania
  • systemowe wsparcie w realizacji działaniach sprzedażowych (multimedialne materiały marketingowe, aktualne promocje, monitoring celów, historia współpracy) eliminacja zbędnej „papierologii”

Przykłady wdrożenia

 

 

Zadowoleni użytkownicy

Funkcjonalności systemu SFA

loading...
SFA

Aktualności

Wybór systemu SFA/CRM
Finansowe aspekty wyboru systemu mobilnego SFA/CRM25-09-2018

Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę...

Więcej

System mobilny w firmie Roleski
Roleski rozwija sprzedaż w terenie z systemem mobilnym SFA19-10-2015

Firma Roleski, postanowiła zoptymalizować pracę swoich przedstawicieli handlowych. 

Więcej

Marcin Jankowski ze Spółdzielni Obrotu Towarowego
SOT z systemem mobilnym Infinite SFA19-05-2017

Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego (SOT) rozszerza współpracę ze spółką...

Więcej

Dbamy o Twój sukces, oferując pakiet usług wsparcia i integracji

Utrzymanie
Usługa gwarantuje najwyższą jakość działania rozwiązania dzięki usuwaniu ewentualnych awarii zgodnie z ustalonymi parametrami serwisowymi oraz udostępnianie zdalnych aktualizacji nowych wersji oprogramowania.
Outsourcing
Usługa zapewnia infrastrukturę i zasoby niezbędne do prawidłowego działania systemu w zabezpieczonej chmurze (wdrożonego w wariancie SaaS - Software as a Service) bez angażowania dodatkowych zasobów po stronie Klienta
Service Desk
Usługa dostarcza bezpośrednie wsparcie za pomocą infolinii oraz serwisu internetowego obsługującego zgłoszenia od użytkowników systemu.
Integracja Systemów
Usługa zapewniająca elektroniczną wymianę danych pomiędzy systemem Infinite SFA a rozwiązaniami informatycznymi klienta w ustalonym podczas wdrożenia zakresie.

Potrzebujesz dodatkowych informacji, napisz: