Skuteczne wsparcie sprzedaży

Platforma B2B Infinite SFA

    Zapytaj o Infinite SFA dla swojej firmy

    Wyślij zapytanie dotyczące Infinite SFA dla biznesu.
    W ciągu 24h skontaktujemy się z Tobą.

    Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
    Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.

    Wysokiej jakości platforma sprzedażowa

    Czym jest Infinite SFA?

    sfa-aplikacja

    Skuteczne wsparcie kluczowych procesów biznesowych realizowanych przez rozproszone zespoły handlowe.

    Sprawdzone rozwiązanie stworzone na bazie wieloletnich doświadczeń wiodących firm dystrybucyjnych i producenckich.

    Elastyczna architektura umożliwiająca dostosowanie zakresu funkcjonalnego aplikacji do modelu biznesowego Twojej firmy.

    Ewolucyjne narzędzie stale rozwijane przez zespół doświadczonych specjalistów

    Korzyści

    Nasze rozwiązania zapewniają wyjątkowy zakres korzyści

    Dla firmy

    • wzrost sprzedaży dzięki lepszemu wykorzystaniu potencjału zespołu handlowego
    • poprawa efektywności pracy działu sprzedaży dzięki automatyzacji procesów biznesowych
    • standaryzacja struktury i modelu biznesowego zespołu sprzedaży
    • sprawne zarządzanie długo i krótko okresowymi celami handlowymi
    • szybki dostęp do usystematyzowanej i aktualnej wiedzy o rynku oraz konkurencji
    • wyższa jakość decyzji biznesowych opartych na wiarygodnych danych

    Dla managerów

    • bieżąca kompleksowa kontrola działań podległych pracowników
    • rzetelna ocena efektywności pracy oparta na wskaźnikach KPI
    • możliwość szybkiego reagowania na niepożądane działania pracowników
    • bieżąca kontrola realizacji otrzymanych celów biznesowych
    • znajomość aktualnej sytuacji na obsługiwanym obszarze rynku

    Dla pracowników mobilnych

    • oszczędność prywatnego czasu dzięki raportowaniu na bieżąco w trakcie dnia pracy
    • ograniczenie pracy ręcznej dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności
    • komfort pracy dzięki dostępowi do niezbędnych materiałów i informacji w jednej aplikacji
    • efektywne wykorzystanie czasu pracy dzięki narzędziom optymalizacji jej planowania
    • systemowe wsparcie w realizacji działaniach sprzedażowych (multimedialne materiały marketingowe, aktualne promocje, monitoring celów, historia współpracy) eliminacja zbędnej „papierologii”
    Klienci

    Z Infinite SFA korzystają:

    Producenci

    których zespoły handlowców terenowych odpowiadają za rozwój rynku, budowanie marki, sprzedaż własnych wyrobów, realizację działań promocyjnych, rozwój dystrybucji numerycznej czy monitoring standardów ekspozycyjnych w kanale tradycyjnym jak i nowoczesnym.

    Dystrybutorzy

    których przedstawiciele handlowi odpowiedzialni są za generowanie zamówień z rynku lub bezpośrednią sprzedaż towarów do odbiorców, monitorowanie i windykację należności, obsługę reklamacji, pozyskiwanie nowych klientów i realizację warunków umów handlowych czy programów lojalnościowych.

    Usługodawcy

    których doradcy czy konsultanci odwiedzający klientów w terenie odpowiedzialni są za utrzymanie wysokiego poziomu jakości obsługi, badanie ich potrzeb i potencjału, profesjonalną prezentację oferty firmy, czy zamykanie sprzedaży obejmujące podpisywanie elektroniczne umów na miejscu u klienta.

    Inne podmioty

    dysponujące pracownikami pracującymi w terenie, takimi jak ankieterzy, merchandiserzy, doradcy techniczni, serwisanci, odpowiedzialni za wykonanie i raportowanie realizowanych działań.

    • Sprawdź jak wdrożyliśmy system SFA w Fackelmann Polska

      Zobacz video

    Przelewy online

    Przelewy24 dostępne dla użytkowników Infinite SFA

    Nasze transakcje realizowane są w bezpieczny sposób, za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy24. Korzystanie z serwisu Przelewy24 pozwala na przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności.

    przelewy24 dla uzytkownikow infinite
    Funkcjonalności

    Funkcjonalności systemu SFA (Sales Force Automation)

    Zarządzanie użytkownikami i strukturą rozproszonego działu sprzedaży

    • Konfiguracja hierarchicznej struktury działu sprzedaży
    • Podział terytorialny handlowców
    • System ról i uprawnień użytkowników
    • Obsługa kartoteki pracowników zgodna z RODO

    Zarządzanie kartoteką kontrahentów

    • Obsługa procesu pozyskiwania nowych klientów potencjalnych
    • Elastyczna kartoteka klienta z opcją dodatkowych atrybutów
    • Narzędzia do kategoryzacji i segmentacji klientów
    • Prezentacja geograficznego rozkładu klientów na mapie

    Zarządzanie asortymentem i ofertą

    • Obsługa rozbudowanych kart produktowych z multimediami
    • Definiowanie ofert i indywidualnych cenników
    • Obsługa listingów asortymentowych
    • Oznaczanie asortymentów dodatkowymi atrybutami, np. nowość, wyprzedaż, kolekcja, itp.

    Planowanie i optymalizacja planów pracy

    • Planowanie pracy w oparciu o wbudowany kalendarz pracy
    • Automaty planowania tras na podstawie cykli odwiedzin
    • Obsługa nieobecności i zastępstw
    • Integracja z zewnętrznymi kalendarzami urządzenia dla kompletnego obrazu wykorzystania własnego czasu

    Pomiar efektywności i jakości pracy

    • Monitoring pracy za pomocą kilkudziesięciu wskaźników KPI
    • Rejestracja planowanych i rzeczywistych czasów realizacji zadań
    • Elastyczna konfiguracja zakresu czynności umożliwiająca odzwierciedlenie firmowych standardów pracy z klientem
    • Obsługa statusów i algorytmów skuteczności wykonywanych zadań

    Monitoring realizacji targetów

    • Kreator celów handlowych na obrót, marżę, poziom należności, itd.
    • Obsługa celów indywidualnych i zbiorczych
    • Bieżący pomiar realizacji celów i sygnalizowanie prognozowanego poziomu ich realizacji
    • Wyliczanie realizacji celów na podstawie danych z zewnętrznych źródeł

    Monitoring tras i wizytowania klientów z użyciem GPS

    • Możliwość śledzenia tras przejazdu handlowców podczas dnia pracy
    • Weryfikacja rejestracji zadań (np. wizyt) w odpowiednich lokalizacjach (u klienta)
    • Geolokalizacja klientów
    • Analiza rozkładu przypisania klientów do handlowców na mapie

    Mobilne repozytorium plików i dokumentów

    • Centralnie sterowane dokumentami, materiałami marketingowymi, multimediami udostępnianych handlowcom na urządzenia mobilne
    • Opcja dystrybucji wybranych materiałów do klientów
    • Użycie plików z repozytorium w realizowanych czynnościach, np. przy podpisywaniu umów

    Wsparcie procesów sprzedażowych

    • Obsługa różnych polityk cenowo-rabatowych
    • Atrakcyjne formy prezentacji oferty (lista, galeria, katalog)
    • Rozbudowana obsługa tworzenia zamówień (preselling)
    • Podstawowa obsługa sprzedaży bezpośredniej (vanselling)

    Obsługa zwrotów i zgłoszeń reklamacyjnych od klientów

    • Przyjmowanie zgłoszeń zwrotów i wymian od klientów
    • Walidacja zwracanych towarów z historią zakupów klienta
    • Rejestracja drobnych wymian na miejscu
    • Obsługa statusów zgłoszeń reklamacyjnych

    Obieg wniosków

    • Rejestracja dowolnych wniosków od klienta (np. o warunki handlowe)
    • Obieg wniosków według zdefiniowanych warunków akceptacji
    • Mechanizmy wysyłki zaakceptowanych wniosków za pomocą e-mail
    • Przegląd statusów wniosków na urządzeniu mobilnym handlowca

    Obsługa mobilnych magazynków

    • Obsługa przyjęć i wydań z mobilnych magazynków handlowców
    • Konfiguracja wielu typów magazynków
    • Przegląd stanów magazynowych na magazynkach
    • Połączenie magazynków z innymi funkcjami (wydania gratisów, promocje, sprzedaż bezpośrednia)

    Ewidencja kosztów

    • Rejestracja wydatków pracownika związanych z pracą
    • Elastyczne tworzenie grup i typów kosztów
    • Monitorowanie przebiegu auta służbowego
    • Wnioskowanie o pokrycie kosztów marketingowych dla klienta

    Wsparcie CRM

    • Obsługa tematycznych powiadomień i alertów
    • Rejestracja notatek i przypomnień dot. klienta
    • Wymiana wiadomości z załącznikami między użytkownikami
    • Przegląd historii współpracy z klientem

    Raporty i analizy

    • Wbudowane w aplikacje przeglądy danych i raporty
    • Eksporty danych do XLS, HTML
    • Dystrybucja predefiniowanych zestawień na e-mail do zdefiniowanych grup adresatów
    • Interaktywne pulpity analityczne (w budowie)

    Ustawienia

    • Kilkaset parametrów konfigurujących działanie aplikacji
    • System ról i rang użytkowników
    • Możliwość ustawień własnych dostosowujących aplikacje do indywidualnych preferencji
    • Definiowanie wybranych słowników

    Bezpieczeństwo systemu i danych

    • Autoryzowany dostęp do aplikacji
    • Zabezpieczenie dodatkowym kodem PIN aplikacji mobilnej
    • Szyfrowanie synchronizacji danych i bazy danych na urządzeniu mobilnym
    • Lokalizacja centralnej bazy danych w certyfikowanym Data Center Infinite

      Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!

      Wysyłając formularz udostępniasz nam Twoje dane osobowe.
      Przeczytaj: link do klauzuli informacyjnej.