Infinite eTeczka

– System Elektronicznego Przechowywania Dokumentów Pracowniczych

Zarządzaj i przechowuj wszystkie dokumenty pracownicze w sposób bezpieczny i efektywny,
w formie cyfrowej. Pożegnaj się z bałaganem i ograniczeniami związanymi z papierową dokumentacją!

Infinite e-Teczka to:

Bezpieczeństwo

Dostęp do akt pracowniczych mają tylko uprawnione osoby. Każda zmiana jest rejestrowana, dzięki czemu zawsze wiesz, kto i kiedy dokonał modyfikacji. Regularne backupy zapewniają, że dokumenty są bezpieczne i chronione.

Oszczędność

Pracownicy szybciej wykonują powierzone im zadania, a Ty nie musisz już przechowywać papierowych akt w specjalnie zabezpieczonych szafach zgodnie z wymogami RODO.

Wygoda

Łatwe wyszukiwanie, kategoryzowanie i zarządzanie dokumentami. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.

Zgodność z prawem

Polskie prawo umożliwia przechowywanie dokumentów pracowniczych w wersji elektronicznej. Dzięki Infinite eTeczka masz pewność, że spełniasz wszystkie wymagania Rozporządzenia Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 roku.

Infinite e-Teczka to:

Bezpieczeństwo

Dostęp do akt pracowniczych mają tylko uprawnione osoby. Każda zmiana jest rejestrowana, dzięki czemu zawsze wiesz, kto i kiedy dokonał modyfikacji. Regularne backupy zapewniają, że dokumenty są bezpieczne i chronione.

Oszczędność

Pracownicy szybciej wykonują powierzone im zadania, a Ty nie musisz już przechowywać papierowych akt w specjalnie zabezpieczonych szafach zgodnie z wymogami RODO.

Wygoda

Łatwe wyszukiwanie, kategoryzowanie i zarządzanie dokumentami. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.

Zgodność z prawem

Polskie prawo umożliwia przechowywanie dokumentów pracowniczych w wersji elektronicznej. Dzięki Infinite eTeczka masz pewność, że spełniasz wszystkie wymagania Rozporządzenia Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 roku.

Szybkie i wygodne podpisywanie dokumentów,
np: podczas zatrudnienia nowego pracownika

Szybkie i wygodne podpisywanie dokumentów, np: podczas zatrudnienia nowego pracownika

Krok 1

Pracownik podpisuje dokumenty podpisem elektronicznym (formularze, zgody, oświadczenia, umowy itp.).

Krok 2

Uprawniony pracownik Twojej firmy podpisuje umowę podpisem elektronicznym.

Krok 3

Dokumenty trafiają do nowo założonej e-teczki z odpowiednimi oznaczeniami oraz pracownik dostaje ją na wskazany adres e-mail.

Bez konieczności drukowania!

Od czego zacząć?

Od czego zacząć?

Umów się na godzinną bezpłatną konsultację.

Umów się na godzinną bezpłatną konsultację.

Podpowiemy jak możesz zacząć korzystać z eTeczki oraz co zrobić z dotychczasową dokumentacją.

Dzięki digitalizacji dokumentacji:

Dzięki digitalizacji dokumentacji:

  • Pracownicy działu HR mogą szybciej odnajdywać potrzebne informacje.
  • Wymiana dokumentów pomiędzy działami (np. kadrami a księgowością) odbywa się błyskawicznie.
  • Eliminujemy potrzebę fizycznego składowania papierowych dokumentów, co zmniejsza koszty archiwizacji.

Co z dotychczasowymi teczkami,
które są w wersji papierowej?

Co z dotychczasowymi teczkami, które są w wersji papierowej?

Uporządkujemy Twoje archiwum pracownicze, o to jak wygląda proces digitalizacji, który Infinite OCR zrobi dla Ciebie:

Skanuje dokumenty papierowe

Odczytuje i konwertuje
na wersję elektroniczną

Kataloguje

Integruje z Twoim
systemem