Zarządzaj i przechowuj wszystkie dokumenty pracownicze w sposób bezpieczny i efektywny,
w formie cyfrowej. Pożegnaj się z bałaganem i ograniczeniami związanymi z papierową dokumentacją!
Infinite eTeczka
– System Elektronicznego Przechowywania Dokumentów Pracowniczych
Infinite e-Teczka to:
Dostęp do akt pracowniczych mają tylko uprawnione osoby. Każda zmiana jest rejestrowana, dzięki czemu zawsze wiesz, kto i kiedy dokonał modyfikacji. Regularne backupy zapewniają, że dokumenty są bezpieczne i chronione.
Pracownicy szybciej wykonują powierzone im zadania, a Ty nie musisz już przechowywać papierowych akt w specjalnie zabezpieczonych szafach zgodnie z wymogami RODO.
Łatwe wyszukiwanie, kategoryzowanie i zarządzanie dokumentami. Masz do nich dostęp z dowolnego miejsca i o dowolnej porze.
Polskie prawo umożliwia przechowywanie dokumentów pracowniczych w wersji elektronicznej. Dzięki Infinite eTeczka masz pewność, że spełniasz wszystkie wymagania Rozporządzenia Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 roku.
Szybkie i wygodne podpisywanie dokumentów,
np: podczas zatrudnienia nowego pracownika
Szybkie i wygodne podpisywanie dokumentów, np: podczas zatrudnienia nowego pracownika
Pracownik podpisuje dokumenty podpisem elektronicznym (formularze, zgody, oświadczenia, umowy itp.).
Uprawniony pracownik Twojej firmy podpisuje umowę podpisem elektronicznym.
Dokumenty trafiają do nowo założonej e-teczki z odpowiednimi oznaczeniami oraz pracownik dostaje ją na wskazany adres e-mail.
Bez konieczności drukowania!
Od czego zacząć?
Od czego zacząć?
Umów się na godzinną bezpłatną konsultację.
Umów się na godzinną bezpłatną konsultację.
Podpowiemy jak możesz zacząć korzystać z eTeczki oraz co zrobić z dotychczasową dokumentacją.
Dzięki digitalizacji dokumentacji:
Dzięki digitalizacji dokumentacji:
- Pracownicy działu HR mogą szybciej odnajdywać potrzebne informacje.
- Wymiana dokumentów pomiędzy działami (np. kadrami a księgowością) odbywa się błyskawicznie.
- Eliminujemy potrzebę fizycznego składowania papierowych dokumentów, co zmniejsza koszty archiwizacji.
Co z dotychczasowymi teczkami,
które są w wersji papierowej?
Co z dotychczasowymi teczkami, które są w wersji papierowej?
Uporządkujemy Twoje archiwum pracownicze, o to jak wygląda proces digitalizacji, który Infinite OCR zrobi dla Ciebie:
Skanuje dokumenty papierowe
Odczytuje i konwertuje
na wersję elektroniczną
Kataloguje
Integruje z Twoim
systemem