- Lublin, lubelskie
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Młodszy specjalista (junior)
- Rekrutacja zdalna
Młodszy Specjalista ds. wsparcia usług IT
Infinite Sp. z o.o. o firmie
Twój zakres obowiązków
- Obsługa zgłoszeń w systemie ServiceDesk, telefonów i wiadomości e-mail
- Budowanie i utrzymywanie relacji z naszą bazą klientów
- Dbałość o zaspokajanie zgłoszonych potrzeb klientów
oraz monitorowanie ich realizacji w oczekiwanym czasie - Bezpośrednia interakcja z naszymi klientami w celu odpowiadania na pytania,
szybkiego rozwiązywania problemów, oferowania edukacji produktowej
i pomocy w utrzymaniu wysokiego poziomu jakości obsługi klienta. - Rozwijanie i pielęgnowanie relacji z klientami, demonstrowanie
zdolności do zdobywania zaufania klientów
Nasze wymagania
- Zainteresowanie produktami i rozwiązaniami związanymi z IT
- Znajomość podstaw relacyjnych baz danych i języka SQL
- Zorientowanie na klienta z pozytywnym podejściem do ludzi
- Otwartość na pracę dwuzmianową oraz cykliczne dyżury telefoniczne całodobowe
- Zorganizowanie i odpowiedzialność z dobrymi umiejętnościami zarządzania czasem
- Umiejętność skutecznego porozumiewania się, zarówno w mowie,
jak i w piśmie w języku angielskim i polskim - Umiejętność swobodnego czytania korespondencji i dokumentacji w języku angielskim
- Umiejętność analitycznego myślenia i dbałość o szczegóły
- Umiejętność szybkiego uczenia się i dzielenia się wiedzą
- Umiejętność samodzielnego szukania rozwiązań zgłaszanych problemów i awarii
- Umiejętność spokojnej i wydajnej pracy realizowanej pod presją zarówno
indywidualnie, jak i jako część zespołu - Wysoki poziom motywacji z wolą odniesienia sukcesu
To oferujemy
- Doświadczenie w tworzeniu bazy wiedzy lub artykułów instruktażowych
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi takich jak Jira, Youtrack
- Doświadczenie we wspieraniu aplikacji webowych
- Stabilna praca w zgranym zespole w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Ścieżkę kariery i możliwość awansu oraz rozwoju.
Prześlij swoje CV na: hr@infinite.pl