EBOK

Badania pokazują, że obecnie klienci sami zdobywają informacje na temat produktów i usług, którymi są interesowani. Decydują jak szybko i kiedy chcą się edukować, coraz rzadziej potrzebują kontaktu z osobą, która chce im sprzedać produkt. Dotyczy to również obsługi posprzedażowej, klienci chcą mieć dostęp w każdej chwili do historii współpracy z usługodawcą. Firmy stoją przed wyzwaniem, aby w odpowiedzi sposób prezentować informacje o produktach oraz zapewnić jak najlepszą obsługę aby klient czuł, że wybrał najlepszą ofertę na rynku i jest z niej zadowolony na tyle, aby wrócić a nawet polecić innym.

 

 

Narzędziem, ułatwiającym komunikację firmy z klientami jest portal typu self-service Infinite EBOK, który umożliwia:

 

  • składanie e-wniosków
  • dystrybucję informacji z systemów firmy (umowy, wyciągi, harmonogramy, ubezpieczenia)
  • prowadzenie komunikacji informacyjno – promocyjnej skierowanej do korzystających z portalu
  • przechowywaniu i podgląd dokumentów klienta w repozytorium (e-dysk)
  • rozrachunki wraz ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi wpłat
  • bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta
  • miękka windykacja – powiadomienia dotyczące zaległych płatności
  • udostępnianie ofert ogólnych i spersonalizowanych

 

 

 

Zaloguj