wydarzenia

Platforma Elektronicznego Fakturowania – nowe usługi [WEBINAR]

Platforma Elektronicznego Fakturowania (PEF) powstała, aby usprawnić przesyłanie dokumentów, w szczególności faktur w procesie zamówień publicznych. Jest przeznaczona zarówno dla jednostek administracji publicznej, które składają zamówienia, jak i dla firm, które je realizują. System ten jest ciągle rozwijany o nowe usługi.

Aby dowiedzieć się więcej na temat platformy
zapraszamy na webinar, podczas którego:

  1. Przedstawimy Platformę Elektronicznego Fakturowania (efaktura.gov.pl)
    – bezpłatne narzędzie umożliwiające firmom wysyłanie e-faktur do urzędów administracji publicznej
  2. Zaprezentujemy nową usługę
    – fakturę specjalizowaną. Szczególnie istotną dla firm wystawiających faktur za: gaz, prąd, usługi ciepłownicze, wodociągowe czy telekomunikacyjne.
wtorek 17 maja | godzina 10:00

 

Firma Infinite stworzyła platformę na zamówienie ministerstwa, obecnie zajmujemy się jej utrzymaniem oraz rozwojem o nowe usługi. Zgodnie z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym, każda instytucja publiczna musi posiadać konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania, aby móc przyjmować faktury elektroniczne od wykonawców zamówień publicznych.