sektora medycznego
Podpis elektroniczny
Infinite eSign
Infinite eSign to system do zawierania umów zarówno w oddziale jak i poza nim z możliwością zawierania umów zdalnie. To duża wygoda zarówno dla firmy jak i jej klientów. To całkowicie bezpieczne rozwiązanie, spełniające wymogi obowiązującego prawa. Możliwości jego wykorzystania jest bardzo dużo i można je dostosować do konkretnego biznesu.
Infinite eSign
Korzyści dla placówki
Brak stosu papierowych dokumentów
Pracownik nie musi dostarczać dokumentów papierowych do biura. Zapominamy o druku i skanowaniu.
Brak zagubionych dokumentów
Brak ryzyka zagubienia dokumentów dzięki elektronicznemu archiwum.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu
Wszystkie dokumenty dostępne w jednym miejscu na tablecie. Dostęp do wcześniej podpisanych umów.
Eliminacja błędów
System nie przepuszcza zgody, jeśli nie uzupełnimy wszystkich pól.
Eliminacja papierowych archiwów
Wszystkie dokumenty przechowywane w bezpieczny sposób na serwerach.
Automatyczna aktualizacja
Placówka pracuje na aktualnych wersjach dokumentu, bez potrzeby tworzenia kopii dokumentacji.
Integracja
Możliwość integracji z innymi systemami.
Załączniki
Możliwość wykonania i dołączenia zdjęć do dokumentu.
Bezpieczeństwo i krótszy czas
wypełniania zgód
Podpis jest zaszyfrowany w dokument PDF, który jest zabezpieczony certyfikatem cyfrowym. Dzięki aplikacji proces podpisywania staje się szybszy.
Błyskawiczny dostęp
do wszystkich danych
Po podpisaniu dokumentów mamy dostęp do wszystkich danych zawartych w dokumentach. Pracownicy działają na jednolitych i aktualnych dokumentach.
Rodzaje podpisu elektronicznego
Podpis odręczny
na tablecie
Podpisać dokument można podpisem elektronicznym za pomocą urządzenia z warstwą biometryczną czyli tabletu. W tym przypadku dzięki zapisanym cechom biometrycznym, można szybko potwierdzić lub wykluczyć autora złożonego podpisu. Jest to dużo łatwiejsze i szybsze niż analiza podpisu złożonego na papierze. Aby podpisać w ten sposób dokument wystarczy tablet i dostęp do platformy.
Jest to rozwiązanie często wybierane przez punkty sprzedaży,
placówki medyczne, firmy kurierskie, przedstawicieli handlowych.
Podpis odręczny na tablecie
Wybrane funkcjonalności
Biblioteka gotowych szablonów dokumentów do podpisu.
Uzupełnianie pól formularzy w dokumentach.
Dodawanie w dokumencie odręcznych komentarzy.
Wysłanie podpisanych dokumentów na adres email do wszystkich osób podpisujących.
Wykonanie i dodanie zdjęć do dokumentu.
Zarządzanie dokumentami oczekującymi na podpis.
Rodzaje podpisu elektronicznego
Podpis zdalny Infinite eSign Enterprise
Jedną z najpopularniejszych form podpisu elektronicznego jest wykorzystanie platformy www i smartfona. Jest to bardzo często wybierane rozwiązanie przez przedsiębiorców, ponieważ w kilku krokach mogą sfinalizować transakcję.
W tym przypadku wiarygodność stron może być potwierdzona kodem SMS wysyłanym na telefon, użyciem firmowego e-maila, skanem dokumentu tożsamości, przelewem bankowym, a także przez użycie logowania do systemu banku lub nawet porównanie twarzy z dokumentem przez webcam. Możemy podpisać dowolny dokument w kilka minut.
Podpis zdalny Infinite eSign Enterprise
Wybrane funkcjonalności
Szereg możliwości dopasowanych do wymagań klienta lub branży.
Wsparcie techniczne 24/7 klasy premium.
Zautomatyzowane procesy biznesowe.
Zintegrowane usługi zaufania.
Integracja API z dowolnymi systemami lub CRM klienta.
Zaawansowana personalizacja systemu pod klienta.
Pakiet SLA.
Implementacja rozwiązań dedykowanych dla sektorów.
Infinite eSign
Korzyści dla pacjenta
Jednym systemem obsługujemy podpisy odręczne, SMS (zaawansowany podpis elektroniczny), kwalifikowane podpisy elektroniczne i ew. inne w przyszłości, więc oszczędzamy na wdrożeniu i utrzymaniu wielu systemów i integracji.
Organizacja jest w stanie na początku współpracy z Pacjentem zweryfikować numer telefonu i e-mail podany przez Pacjenta.
Umowa na maila
Po zakończonej transakcji umowa
trafia bezpośrednio na email pacjenta.
Wygoda i komfort dla klienta
Brak konieczności skanowania i drukowania umów.
Uproszczone formalności
Proces transakcji przebiega błyskawicznie.
Eliminacja ryzyka zagubienia
Obie strony zyskują kompletne dokumenty.