wydarzenia

E-commerce B2B sprawdzonym modelem współpracy producentów i handlu [WEBINARIUM]

Handel internetowy gigantycznie zyskał w czasie pandemii, a jego przyszłość to już nie tylko sprzedaż do konsumentów, ale również model B2B. To właśnie o nim będziemy rozmawiać w czasie kolejnego webinarium z cyklu WH Fokus.

Internetowy szał sprzedaży na początku pandemii pokazał jaki potencjał drzemie w sektorze e-commerce. Konsumenci niemal szturmowali internetowe platformy handlowe, a wolne sloty dostaw wyczerpywały się błyskawicznie.

Jednak sprzedaż internetowa w modelu B2B również zyskuje na popularności. Z niedawnego badania Santander Banku Polskiego pt. „E-commerce B2B. Biznes w sieci” wynika, że już 65 proc. przedsiębiorstw z sektora handlu prowadzi sprzedaż w internecie – większość przez własny sklep lub w połączeniu z obecnością na platformie marketplace.

To właśnie o tym kanale sprzedaży porozmawiamy w czasie naszego webinarium pt. „E-commerce B2B sprawdzonym modelem współpracy producentów i handlu”. W czasie dyskusji zastanowimy się nad tym w jaki sposób zarówno handel, jak i producenci żywności przystosowują się do nowej rzeczywistości oraz cyfryzują swój biznes. Przeanalizujemy, w jaki sposób rozwija się w Polsce kanał e-commerce B2B oraz co zyskują na nim wszystkie strony wymiany handlowej.

Zastanowimy się również nad tym, w jaki sposób można tę współpracę usprawnić, a także pokażemy, jakie platformy są obecnie wykorzystywane do prowadzenia handlu B2B w Polsce.

Partnerem wydarzenia jest firma Infinite, właściciel platformy handlowej eHurtownia. W webinarium wezmą udział: Magdalena Parol, szefowa Działu Wsparcia Sprzedaży firmy Spiżarnia sp. o.o.; Józef Kostecki, dyrektor ds. Zarządzania Projektami i Procesami w firmie Iglotex; Przemysław Wilkołazki, project manager e-commerce B2B Infinite eHurtownia.

Nie zwlekaj, zapisz się na webinarium. Możesz to zrobić tutaj.