Szybkie wdrożenie zmian technologicznych, które zoptymalizują koszty, ale jednocześnie nie sparaliżują dotychczasowej pracy, to marzenie wielu menagerów. W początkowej fazie cyfryzacji, kiedy pierwsze firmy wdr...
Jeśli nie zastanawiałeś się poważnie nad zautomatyzowanym generowaniem dokumentów, to znaczy, że wciąż marnujesz swój zespół i czas na ręczne zadania. Kiedy automatyzujesz generowanie dokumentów, Twoja firma ro...
24 stycznia 2020 zakończyliśmy wdrożenie e-Podpisywania w Orange Polska. Był to bardzo duży i wymagający projekt, dlatego też jesteśmy dumni, że zakończył się sukcesem. Orange jako pierwszy operator w Polsce ud...
Proces łańcucha dostaw jest obciążony różnorodnymi dokumentami wymienianymi między partnerami handlowymi. Elektroniczna wymiana i przetwarzanie dokumentów, usprawnia dostarczanie faktur a forma dokumentów elimi...
Każda firma, bez względu na prowadzoną działalność może stać się Paperless, ponieważ możemy zamienić różne dokumenty na ich elektroniczne odpowiedniki. Prowadząc firmę produkcyjną mamy do czynienia z pracą zmia...
Firma Infinite rozpoczęła swoją działalność w 2002 roku, świadcząc usługi w zakresie elektronicznej wymiany danych dla sektora B2B. Obecnie Spółka jest liderem rozwiązań Paperless w kraju oraz na wielu rynkach ...
Infinite IT Solutions nawiązało współpracę z firmą Pragma, dzięki temu użytkownicy platformy EDInet będą mogli sfinansować i otrzymać 100% wartości należności za wystawione faktury. Czym jest PRAGMA? Pragma jes...
Ponad 100 tysięcy klientów Orange Polska w niemal 200 salonach operatora skorzystało z możliwości podpisania dokumentów na ekranie tabletu, z wykorzystaniem podpisu biometrycznego. Dzięki temu, w niespełna trzy...
Szpitale, przychodnie, poradnie i inne placówki opieki zdrowotnej borykają się z problemem zbierania zgód, wypełniania formularzy oraz późniejszego bezpiecznego przechowywania dokumentacji. Zgodnie z przepisami...
Podpis na urządzeniu mobilnym jest już możliwy od pewnego czasu, ale teraz można zauważyć zwiększone zainteresowanie tematem. Kwestią czasu jest kiedy w większości punktów usługowych będziemy mogli zapoznać się...